Uppdatering

Jag skrev här senast i november, då om NanoWrimo och Mutant. Mutantologin jag deltar med en novell i kommer att stå på hyllorna någon gång kring april. När det finns ett releasedatum skriver jag det här.

Vad gäller NanoWrimo så kom jag till nöds i mål på 50 000 ord, trots att teknikkrångel åt upp nästan 3000 ord, fem dagar före deadline. Men där har boken stått still! December var en dimma av jobb och julfiranden. Vi hann med fyra julfiranden. Eller nja, vi var på fyra, men det vette katten om vi hann. Skiljda föräldrar!

Nu i januari började jag försiktigt plita ner några ord igen, men det blev på ett sidospår: en ny novell. Boken får jag återbesöka när jag hunnit samla ännu lite mera mod.

 

 

Kommentera

